czwartek, 3 lipca 2014

'Odlotowy ogród' - casting do nowego programu TVN

Pomyślałam, że może kogoś z odwiedzających mojego bloga zainteresuje informacja, iż telewizja TVN poszukuje bohaterów do nowego programu o metamorfozach ogrodów.

Poniżej kilka słów na ten temat w imieniu organizatorów:

„Odlotowy ogród" to dynamiczny program, pełen praktycznych porad, zaskakujących zmian i humoru. Dostarczy nie tylko cennych informacji, ale także rozrywki. Odmieni polskie ogrody i pokaże w jakiej pięknej przestrzeni możemy żyć.

Jeśli Twój ogród jest nudny, nie jesteś z niego zadowolony i na samą myśl o nim chce Ci się płakać, zgłoś się do nas! Dominik Strzelec    na pewno zrobi z niego piękny i funkcjonalny azyl, w którym z przyjemnością będziesz spędzać czas. Czekamy na Wasze zgłoszenia do 15 sierpnia! Wysyłajcie je na adres: odlotowyogrod@tvn.pl

Ogrody OD 200 m2!

Zgłoszenia powinny zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej (imię i nazwisko, adres, województwo, telefon, e-mail)
- zdjęcia osób, które brałyby udział w programie
- kilka zdjęć ogrodu do metamorfozy (wraz z widokiem okolicy wokół ogrodu oraz domu z przodu i z tyłu)
- opis stanu ogrodu, czemu zgłaszają się Państwo do programu
- wymiary ogrodu i całej działki (mapkę)
- nagranie filmiku, w którym uzasadnilibyście, dlaczego to właśnie do Was powinniśmy przyjechać?

O prowadzącym:

Dominik Strzelec - ogrodnik z pasją oraz szczęśliwy mąż i ojciec trójki dzieci. Podróżnik lubiący wyzwania. Zapalony snowboardzista i fan piłki nożnej. Według niego rośliny mogą wpływać na nasz nastrój oraz relacje z innymi osobami. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę i dzieli się własnymi doświadczeniami na wszystkie tematy dotyczące roślin - począwszy od sadzenia przez aranżację, bieżącą pielęgnację roślin, aż po automatyczne systemy nawadniające.

10 komentarzy:

  1. Wiesz, ja też dostałm prośbę o tego typu informację. Ale mam ambiwalentne odczucia. Dobrze, że jest program, który pokazuje, że można przekształcić puste miejsce. Ale czsami te propozycje są napradę w złym guście i do tego od czapy rośliny (zasadzenie kilku laurów w ogródku ziołowym; właścicielka musiała chyba rozwinąć produkcję suszonych liści laurowych; no i na pewno nie przetrwały zimy). Styl tych ogrodów (projekty robione są przez osbę pokazywaną z nazwiska w napisach końcowych) jakoś zupełnie nie pasuje do pokazywanych miejsc i właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, zupełnie nie wiem, jak będzie wyglądała produkcja rodzima - znam tylko wersję oryginalną, bodaj z BBC albo Domo+. Rzeczywiście, te metamorfozy bywają bardzo różne, niekoniecznie dobre. Wydaje mi się, że jeśli samemu nie ma się pomysłu na zaaranżowanie własnego ogrodu, to należy współpracować z dobrym projektantem. Akurat w tym zakresie, nie chciałabym czekać na niespodziankę. Ogród to jednak bardzo osobiste miejsce i powinno odzwierciedlać potrzeby i preferencje właścicieli...

      Mój wpis jest czysto informacyjny - może jednak ktoś z takiej pomocy będzie miał ochotę skorzystać :)

      Usuń
  2. Serdecznie polecam udział w programie ;) moj ogród został odmieniony w ostatnim sezonie na początku tego roku ;) może nie jest to idealnie jak sobie wyobrażamy ale przynajmniej daje podstawę do dalszych zmian ! ;) niesamowite emocje ! polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie obejrzałabym zdjęcia z metamorfozy... można je gdzieś obejrzeć?
      Pozdrawiam,
      A

      Usuń
  3. Kto ponosi koszty metamorfozy ogrodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie - trzeba pytać producentów programu...

      Usuń
  4. Mam ochotę zgłosić swój udział w tym programie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez pytam kto ponosi koszty zmiany ogrodu. Jak skontaktowac sie z producentem aby uzyskac odpowiedz na to pytanie>

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem po metamorfozie mojego ogródka ale to już ponad rok temu i jestem bardzo zadowolona z efektu, i nie płaciłam ani złotówki za zmiany,poznałam natomiast wspaniałych ludzi.Polecam każdemu.MAJA

    OdpowiedzUsuń

strzałka do góry